DNWS-event
Laden Evenementen

Optimaal Digitaal

Op 11 oktober organiseren onze kennispartners Centrumverbinder en FanWork ‘Optimaal Digitaal’. Een event gericht op o.a. TikTok, slimmer werken met AI, digital marketing, de potentie van podcast, de digitale winkelbeleving, de klantreis van mobiel naar het centrum en community building. Onmisbaar voor iedereen die betrokken is bij centrum- en/of winkelgebieden. DNWS is partner van deze bijeenkomst.

Programma

12.30 – 12.50 uur: Inloop (geen lunch)
12.50 – 12.55 uur: Welkom
13.00 – 14.30 uur: Presentaties (zie sprekers hieronder)
14.30 – 15.00 uur: Break
15.00 – 16.30 uur: Presentaties (zie sprekers hieronder)
16.30 – 17.30 uur: Co-creatieplein
17.30 – 18.00 uur: Uitreiking Optimaal Digitaal Bokaal 
18.00 – 19.00 uur: Borrel

Wat kun je verwachten?

Olaf Zwijnenburg (Retail Expert, Rabobank) neemt ons mee in de belangrijke transities digitalisering en verduurzaming en de impact op winkels en centrumgebieden.

Anita van Hezik (Insiders) vertelt over citymarketing en toont diverse digitale cases (met conversie naar de fysieke omgeving) die eveneens goed toepasbaar zijn voor centrumgebieden.  

Nico van der Zaan (Podcast Jungle) laat je podcasts ontdekken en vertelt hoe je deze in kan zetten binnen je (digitale) communicatiestrategie. 

TikTok heeft inmiddels meer dan 6 miljoen gebruikers in Nederland…Aan de hand van diverse voorbeelden neemt Tom de Groot (AGEN-Z) je mee in de wereld van “shorts”. Hoe kun je als winkelgebied profiteren van TikTok en andere short-form video platformen?

Philip van den Driessche (Dobit) laat je de mogelijkheden van een digitale winkelbeleving ervaren en laat zien hoe dit toegepast kan worden in de wereld van centrumgebieden. Wat kunnen we de komende jaren allemaal verwachten? Stevenen we af op het digitale winkelgebied?

Bij Selly hebben ze zich gespecialiseerd in online consumenten-acties met offline impact. In een sneltreinvaart neemt Ivo Geernaert je mee door een aantal succesvolle cases uit diverse gebieden in Nederland.

Het lijkt erop dat er iedere dag nieuwe ontwikkelingen plaatsvinden op het gebied van AI en Machine Learning. Maar hoe kan je deze innovaties optimaal inzetten voor het centrumgebied? Alain Manche (New Story) heeft een aantal praktische voorbeelden op een rijtje gezet.

Als centrumgebied heb je uiteraard je marketingstrategie helder. Maar hoe verhoud de digitale marketing en social media marketing zich tot de rest van jouw marketingmix? Je kunt je euro uiteindelijke maar één keer uitgeven. Frank van der Steen (FanWork) vertelt hoe je jouw marketingbudget zo effectief mogelijk inzet, met als doel: drukte.

Hoe kunnen we vanuit een nieuwe online infrastructuur de klantreis van online naar centrumgebieden vergroten. Michiel Vos (Beezy) neemt ons mee in deze interessante materie.

Samen werken aan samenwerken, de heilige graal voor centrumgebieden. Maar hoe zet je digitaal in om mensen met elkaar in verbinding te brengen en te houden. Vanuit Chainels vertelt Erwin Buckers op inspirerende wijze uiteengezet hoe je de potentie van een community op de meest optimale wijze kunt benutten. 

Remco Heeren (BuurtApps) zet de verschillen tussen gebruik website, social media en app uiteen en staat stil bij het stimuleren van lokale samenwerking, collectieve campagnes en sociale meerwaarde.

Auke Boersma (Mobile Journey) neemt ons mee in een schitterende case over de stad Utrecht, waarbij hij uiteenzet hoe je digitale marketing op een internationale wijze in kunt zetten om fysiek bezoek te genereren en te meten.

Aanmelden

Wil jij hierbij aanwezig zijn? Bestel dan snel jouw ticket(s)!
Ben je deelnemer van DNWS? Maak dan gebruik van de speciale kortingscode, waarmee je € 70,- korting krijgt. Je betaalt dan € 179,- excl. btw (i.p.v. € 249,- excl. btw). klik hier voor de kortingscode.

Partners