Stuur ons jouw vraag

Heb je een vraag of opmerking? Neem gerust contact met ons op via onderstaand contactformulier.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Bij het inzenden van het formulier ga je akkoord met onze privacyvoorwaarden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Dit formulier is beveiligd met reCAPTCHA. Het privacybeleid(opent in nieuw tabblad) en de servicevoorwaarden(opent in nieuw tabblad) van Google zijn van toepassing.

Contact gegevens

Platform De Nieuwe Winkelstraat maakt gebruik van het kantoorpand van INretail te Zeist:

Arnhemse Bovenweg 100
3708 AG Zeist

088 973 06 11
info@dnws.nl

Meld je aan voor de nieuwsbrief!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Dit formulier is beveiligd met reCAPTCHA. Het privacybeleid(opent in nieuw tabblad) en de servicevoorwaarden(opent in nieuw tabblad) van Google zijn van toepassing.

Kennis & inspiratie

Artikel

De toekomst van de detailhandel richting 2045

Samenvatting van de presentatie van Peter van Heerde (Retail Expert Rabobank) tijdens Optimaal Digitaal op 30 oktober 2025. Peter van Heerde is Retail Expert bij de Rabobank. Hij neemt ons in een heel hoog tempo mee in 40 jaar retail, waarin hij eerst 20 jaar terugkijkt en vervolgens 20 jaar vooruit.
Column

De Binnenstad 2040: Jazeker, de Hypotheker!

Zowel Parijs als Stockholm maken duidelijk dat een binnenstad bij uitstek de plaats is die de drijvende kracht van de stad weerspiegelt en symboliseert. Het is meer dan een geografisch en economisch hart van een stad of regio. Het is het visitekaartje, de multiplier, het kruispunt van wegen in letterlijke en figuurlijke zin. Zulke kern-proposities zijn echter haast nooit het uitgangspunt in binnenstadsdebatten. Lees de column van Oedsen Boersma van DNWS-kennispartner SITE Urban Development.

De oorlog om aandacht – online en in de winkelstraat

Daan Broekman tijdens Optimaal Digitaal: In een tijd waarin aandacht schaars is en sociale status belangrijker wordt dan geld, moeten winkeliers zich profileren als influencer. Wie zichtbaar, vindbaar en authentiek is – via content en community – wint de aandachtsoorlog.