Maak kennis met Carolien, nieuwe accountmanager bij DNWS

Vanaf februari 2021 heeft Platform De Nieuwe Winkelstraat een nieuwe collega: Carolien Beijer. Carolien volgt Albert Stadman op als accountmanager bij DNWS. We stellen Carolien graag aan je voor.  

Wie ben je en wat is je achtergrond?  

Carolien Beijer foto

Mijn naam is Carolien Beijer, ik ben 54 jaar oud en woon samen met mijn man Leo op Rha. Sinds 2018 ben ik voor mijzelf begonnen met N2siast. Voorheen ben ik voornamelijk werkzaam geweest in het beheer van vastgoed als manager van kantoren, winkels en woningen. Ook ben ik werkzaam geweest als winkelcentrummanager voor verschillende winkelcentra o.a. Kalvertoren Amsterdam, Stadshart Zoetermeer, Marikenstraat Nijmegen, Kronenburg en Presikaaf Arnhem. Daarnaast ben ik tijdens de coronacrisis samen met mijn man een B&B gestart: doenenlatenopwielen.nl, natuurlijk overnachten met een vleugje luxe, waarbij gasten bij ons op het erf overnachten in tiny houses on wheels.  

Wat verwacht je van jouw betrokkenheid bij DNWS? 

Met mijn kennis en ervaring verwacht ik stakeholders en betrokken partijen – o.a. overheid, ondernemers, vastgoedpartijen en centrummanagers – te helpen om kansen te benutten en om hun eigen winkelgebied toekomstbestendig te maken. Dit ga ik doen vanuit de functie als accountmanager en ik verwacht hier een verbindende rol in te kunnen vullen. Mijn werkgebied zal bestaan uit de provincies: Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Limburg.  

Wat is volgens jou sterk aan DNWS?

Wat ik sterk vind aan DNWS is dat zij resultaten delen vanuit onderzoek én praktijkervaring en zich openstelt vanuit een onafhankelijke positie. In de praktijk zie ik vaak dat de verschillende (winkel)centrumgebieden met dezelfde vraagstukken zitten en tegen dezelfde of soortgelijke uitdagingen aanlopen. Ook zie ik dat men dit zelf probeert op te lossen terwijl elders wellicht al oplossingen zijn bedacht. DNWS kan hierin een mooie rol pakken door kennis en kunde te brengen en te halen. En middels de KIAT (Kom-In-Actie-Trajecten) de gewenste acties concreet op te kunnen laten pakken door de lokale stakeholders. 

Wat zijn je ambities met betrekking tot DNWS?  

Ik zie dat winkelgebieden aan het transformeren zijn van plekken met verkooppunten naar gebieden van ontmoeten. Ik geloof dat mensen elkaar willen blijven ontmoeten op plekken die inspireren,- en zowel service als vermaak bieden. Ik ben een verbinder, aanjager, bruggenbouwer met een pragmatische aanpak en wil graag mijn kennis en expertise inzetten om van centrumgebieden betekenisvolle ontmoetingsplekken te maken.  

Mijn ambitie binnen DNWS is om stakeholders van (winkel)centrumgebieden verder te helpen om betekenisvolle centrumgebieden met sociale meerwaarde te creëren.  

Hoe kunnen mensen jou bereiken?  

Op de maandag, dinsdag en woensdag ben ik bereikbaar op 06 46 03 14 45 of via c.beijer@dnws.nl. Op de andere dagen zet ik mijn gastvrijheid in voor onze B&B.  

Delen:

Bekijk ook

Culemborgse succesformule: vrijwilligers als hart en ziel van de binnenstad

Culemborg is een kleine stad met 30.000 inwoners, maar groots in ideeën en ambities. Wij spraken met Manoli Martín-Camuñas Romero (regisseur binnenstad Culemborg) over hoe de vrijwilligers zo'n succes maken van de binnenstad.

Thema ‘Talent & Impact’ centraal tijdens Nationaal Congres Citymarketing 2024

Op donderdag 6 juni vond in Tilburg het Nationaal Congres Citymarketing plaats. Het thema: uitdagingen omtrent Talent & Impact. Het vinden en binden van talent is een cruciale zaak voor elke stad en regio. Hoe binden steden talent? Accountmanager Marleen Strien deelt haar inzichten van deze dag.

Dit was het congres ‘Groningen: stad in beweging’

Op 30 en 31 mei vond ons tweedaags congres 'Groningen: stad in beweging' plaats. We kijken met trots terug op een geslaagd congres, waarbij binnensteden uit heel Nederland aanwezig waren. Hier lees je alles nog eens rustig na of bleef je het congres opnieuw met het fotoverslag.