Omni VR sluit zich aan bij DNWS

Onlangs heeft Omni VR zich als nieuwe kennispartner aangesloten bij DNWS, welkom! Hans van der Post stelt Omni VR graag aan jullie voor en vertelt over de plannen voor 2023. Omni VR maakt complete virtuele stadstours (digital twin) om een optimale en transparante online centrumpresentatie te geven waarmee potentiële bezoekers naar het stadscentrum worden getrokken.

Centrumgebieden ontwikkelen met online marketing

“Wij hebben sterk de verwachting dat stakeholders van winkelcentra het belang van online marketing in 2023 nog meer gaan inzien. Met online marketing kan het verschil met webshops aangetoond worden, zodat uiteindelijk meer bezoekers naar het centrumgebied getrokken worden. Dit kan onder andere door het inzetten van virtual reality, waar je online een ‘real-life’ beleving kan meegeven. De afgelopen jaren hebben centrumgebieden het fundament steeds beter op orde gekregen en dit in combinatie met corona zorgt ervoor dat de volgende stap op het gebied van online marketing gemaakt kan én moet gaan worden.”

Gebieden in beeld brengen met onze 2.0 virtual tour van het centrumgebied

“We willen dit jaar centrumgebieden kennis laten maken met ons vernieuwde product. Het verbeterde product heeft meer mogelijkheden, is in een hogere kwaliteit en is voordeliger dan voorheen. De belangrijkste extra mogelijkheden zijn dat onze klanten de virtual experience zelf kunnen aanpassen en beheren. De aanpassingen die gemaakt worden zijn in de cloud en daarmee direct live. Daarnaast kunnen wij de virtual experience gelaagd maken met voor iedere informatie laag een aparte link, zodat de virtual tour voor veel meer verschillende doeleinden kan worden ingezet dan alleen om consumenten aan te trekken. Wij hebben de verwachting dat wij komend jaar in diverse gebieden actief zijn en in beeld mogen brengen met onze 2.0 virtual tour van het centrumgebied.”

Demo van een virtuele tour in een stadscentrum

“Klik hier om een demo van ons product te zien die we gemaakt hebben van het centrum van Gouda. Wij wilden onze nieuwe apparatuur graag testen voor het gebruik voor winkelgebieden. Als pilot hebben wij voor onze ‘thuishaven’ Gouda gekozen, aangezien we van oorsprong Goudse ondernemers zijn. De pilot is dus op eigen initiatief gemaakt om een goede demo te hebben. Deze virtual experience is op dit moment nog niet live voor Gouda.”

Lees hier meer over kennispartner Omni VR.

Word ook kennispartner
Wij werken graag samen met organisaties die expertise en ervaring hebben die waardevol zijn om centrumgebieden vooruit te helpen. Wil je ook kennispartner worden of weten wat DNWS voor jou als kennispartner kan betekenen, klik dan hier.

Delen:

Bekijk ook

Thema ‘Talent & Impact’ centraal tijdens Nationaal Congres Citymarketing 2024

Op donderdag 6 juni vond in Tilburg het Nationaal Congres Citymarketing plaats. Het thema: uitdagingen omtrent Talent & Impact. Het vinden en binden van talent is een cruciale zaak voor elke stad en regio. Hoe binden steden talent? Accountmanager Marleen Strien deelt haar inzichten van deze dag.

Dit was het congres ‘Groningen: stad in beweging’

Op 30 en 31 mei vond ons tweedaags congres 'Groningen: stad in beweging' plaats. We kijken met trots terug op een geslaagd congres, waarbij binnensteden uit heel Nederland aanwezig waren. Hier lees je alles nog eens rustig na of bleef je het congres opnieuw met het fotoverslag.

Terugblik inspiratiesessie ‘Artificial intelligence in centrumgebieden’

Eind april organiseerden we bij DNWS de inspiratiesessie 'Artificial intelligence in centrumgebieden'. Wilco Verdoold verzorgde een inspirerende sessie en daarom delen wij graag nog wat citaten en tips: