Omni VR sluit zich aan bij DNWS

Onlangs heeft Omni VR zich als nieuwe kennispartner aangesloten bij DNWS, welkom! Hans van der Post stelt Omni VR graag aan jullie voor en vertelt over de plannen voor 2023. Omni VR maakt complete virtuele stadstours (digital twin) om een optimale en transparante online centrumpresentatie te geven waarmee potentiële bezoekers naar het stadscentrum worden getrokken.

Centrumgebieden ontwikkelen met online marketing

“Wij hebben sterk de verwachting dat stakeholders van winkelcentra het belang van online marketing in 2023 nog meer gaan inzien. Met online marketing kan het verschil met webshops aangetoond worden, zodat uiteindelijk meer bezoekers naar het centrumgebied getrokken worden. Dit kan onder andere door het inzetten van virtual reality, waar je online een ‘real-life’ beleving kan meegeven. De afgelopen jaren hebben centrumgebieden het fundament steeds beter op orde gekregen en dit in combinatie met corona zorgt ervoor dat de volgende stap op het gebied van online marketing gemaakt kan én moet gaan worden.”

Gebieden in beeld brengen met onze 2.0 virtual tour van het centrumgebied

“We willen dit jaar centrumgebieden kennis laten maken met ons vernieuwde product. Het verbeterde product heeft meer mogelijkheden, is in een hogere kwaliteit en is voordeliger dan voorheen. De belangrijkste extra mogelijkheden zijn dat onze klanten de virtual experience zelf kunnen aanpassen en beheren. De aanpassingen die gemaakt worden zijn in de cloud en daarmee direct live. Daarnaast kunnen wij de virtual experience gelaagd maken met voor iedere informatie laag een aparte link, zodat de virtual tour voor veel meer verschillende doeleinden kan worden ingezet dan alleen om consumenten aan te trekken. Wij hebben de verwachting dat wij komend jaar in diverse gebieden actief zijn en in beeld mogen brengen met onze 2.0 virtual tour van het centrumgebied.”

Demo van een virtuele tour in een stadscentrum

“Klik hier om een demo van ons product te zien die we gemaakt hebben van het centrum van Gouda. Wij wilden onze nieuwe apparatuur graag testen voor het gebruik voor winkelgebieden. Als pilot hebben wij voor onze ‘thuishaven’ Gouda gekozen, aangezien we van oorsprong Goudse ondernemers zijn. De pilot is dus op eigen initiatief gemaakt om een goede demo te hebben. Deze virtual experience is op dit moment nog niet live voor Gouda.”

Lees hier meer over kennispartner Omni VR.

Word ook kennispartner
Wij werken graag samen met organisaties die expertise en ervaring hebben die waardevol zijn om centrumgebieden vooruit te helpen. Wil je ook kennispartner worden of weten wat DNWS voor jou als kennispartner kan betekenen, klik dan hier.

Delen:

Bekijk ook

Hoe geef ik écht betekenis aan mijn data?

Data speelt een steeds grotere rol in de aansturing van winkelgebieden. Veel centrumgebieden worstelen met de vraag welke data echt van belang zijn, welke bron of leverancier ze het beste kunnen gebruiken en vooral hoe ze de data vervolgens kunnen benutten en toepassen. Anouk Mensen van onze kennispartner Analyzus neemt je mee in de mogelijkheden en hoe je hierin keuzes kunt maken.

Sla je slag met het Koopstromenonderzoek

Eind februari kwam het Koopstromenonderzoek Oost Nederland uit. Wij merken dat niet iedereen het Koopstromenonderzoek kent en er gebruik van maakt. Wat is het? En hoe kan je je slag hiermee slaan?

Terugblik Week van het Centrumgebied

De Week van het Centrumgebied was een succes! Van 5 t/m 8 februari kregen deelnemers en kennispartners tijdens 11 online sessies volop inspiratie en praktische tips over thema’s die spelen in centrumgebieden. Deelnemers en kennispartners kunnen de presentaties terugzien op Chainels.