Op zoek naar inspiratie voor een activiteit in jouw centrumgebied?
De wereld van retail en stadsbeleving is volop in beweging en het is belangrijk om in te spelen op nieuwe trends en de wensen van zowel ondernemers als bewoners. Bij DNWS geloven we in de kracht van lokale campagnes die écht impact maken.
Denk aan campagnes zoals de Dortse Decemberdagen met hun magische lichtkunstwandeling, of het project Kleur de Stad in Utrecht, waarbij bewoners de stad letterlijk inkleuren. Ook spaaracties en lokale tips hebben hun waarde bewezen in steden als Culemborg en Woerden. Door deze voorbeelden te bespreken, krijg je concrete handvatten om zelf mee aan de slag te gaan en jouw centrumgebied te versterken.
Nieuwe campagne in Breda
In Breda heeft DNWS-accountmanager Marleen Strien onlangs een inspiratiesessie verzorgd. Rene Vos, centrummanager van Breda was hierbij aanwezig met zijn marketingteam en ondernemersfonds.
Rene Vos, centrummanager van Breda: “We hebben de presentatie als heel waardevol ervaren. Het heeft goede handvatten geboden om met elkaar aan de slag te gaan voor een nieuwe campagne.”
Wil jij dit ook?
DNWS-accountmanager Marleen Strien komt graag bij jou en je (marketing)team of bestuur langs om inspirerende voorbeelden te delen uit steden waar al succesvolle campagnes zijn geweest. Of het nu gaat om een groot of klein budget.
Laten we samenwerken aan een bruisende toekomst voor jouw centrum!
Marleen Strien
Accountmanager
Open contentMarleen Strien is accountmanager bij DNWS. Zij gelooft erin dat bewoners de belangrijkste ambassadeurs zijn van een centrumgebied, dus daarop leg ik altijd mijn focus. Marleen is erg praktisch ingesteld, ze kan snel schakelen en houdt van laagdrempelige acties.