Retail richting 2030

De uitkomsten wijzen het uit: voor de consument wordt alles nog leuker, gemakkelijker en relevanter. Dat toont het DNA-model (Drivers, Needs en Acces) dat INretail introduceert.

Retail richting 2030

Macro veranderingen leiden tot twaalf belangrijke shifts en nieuwe behoeften bij consumenten. Dat biedt fascinerende perspectieven voor de retail. En volop kansen, steeds opnieuw en steeds sneller. Ondernemers kunnen een enorm potentieel aanboren en innovatieve retailconcepten lanceren. Retail rules! De spelregels en het speelveld groeien mee. Als ondernemer moet je van vele markten thuis zijn en  winkelgebieden moeten meebewegen in deze nieuwe flow.

Delen:

Bekijk ook

Inspiratiedag VANG Buitenshuis – afval in centrumgebieden 

Woensdag 13 november organiseerde VANG Buitenshuis de jaarlijkse Inspiratiedag Bedrijfsafval. DNWS-accountmanager Marleen Strien hielp mee in de organisatie en deelt...

De toekomst van retail

Op 30 oktober opende in hartje Londen een nieuwe retailbelofte waar met alle respect een testlab als Future Store Arnhem bij verbleekt. Er is maar liefst EUR 24 miljoen aan verspijkerd door een handjevol investeerders. Het bedrijf biedt werk aan 40 mensen, maar in de winkel zijn geen kassa’s, winkelrekken, tafels, pashokjes, spiegels, zithoeken of mannequins.

De moderne agora

Gisteren (11-11-2024) vond in het Provinciehuis Zuid-Holland het congres 'De binnenstad biedt ruimte' plaats, georganiseerd door De Nieuwe Winkelstraat (DNWS)...