Retail richting 2030

De uitkomsten wijzen het uit: voor de consument wordt alles nog leuker, gemakkelijker en relevanter. Dat toont het DNA-model (Drivers, Needs en Acces) dat INretail introduceert.

Retail richting 2030

Macro veranderingen leiden tot twaalf belangrijke shifts en nieuwe behoeften bij consumenten. Dat biedt fascinerende perspectieven voor de retail. En volop kansen, steeds opnieuw en steeds sneller. Ondernemers kunnen een enorm potentieel aanboren en innovatieve retailconcepten lanceren. Retail rules! De spelregels en het speelveld groeien mee. Als ondernemer moet je van vele markten thuis zijn en  winkelgebieden moeten meebewegen in deze nieuwe flow.

Delen:

Bekijk ook

Stadspartners over de binnenstad van Amsterdam

In de podcastserie ‘Stadspartners’ gaat Rupert Parker Brady (aanjager in binnensteden en jurylid van de verkiezing Meest Inspirerende Binnenstad van Nederland) in gesprek met smaakmakers en spelbepalers die de ambitie en het geloof hebben om hun binnenstad mooier te maken.

Centrumpraat de podcast: Leegstand te lijf met unieke actie voor 1 euro

In onze nieuwste 'Centrumpraat, de podcast' bespreekt Marleen Strien (DNWS) met Elroy van den Bout (EB Results) een unieke leegstandsaanpak: winkelpanden voor €1 per jaar. Een ludieke actie met serieuze impact.

Stadspartners over de binnenstad van Breda

In de podcastserie ‘Stadspartners’ gaat Rupert Parker Brady (aanjager in binnensteden en jurylid van de verkiezing Meest Inspirerende Binnenstad van Nederland) in gesprek met smaakmakers en spelbepalers die de ambitie en het geloof hebben om hun binnenstad mooier te maken.