Stappenplan loyaliteitsprogramma voor winkelgebieden

Bezoekers die langer blijven en meer besteden. Natuurlijk wil je als winkelgebied de binding met je klanten vergroten. Een loyaliteitsprogramma kan daarbij helpen, maar bij het opzetten van een gezamenlijk programma komt veel kijken. In de publicatie Stappenplan loyaliteitsprogramma voor winkelgebieden – opgesteld door DNWS en de Retailagenda – worden de belangrijkste fases, acties en aandachtspunten beschreven om van het loyaliteitsprogramma een gezamenlijk succes te maken. Download hieronder het ‘Stappenplan Loyaliteitsprogramma voor winkelgebieden’.

Delen:

Bekijk ook

Overzicht provinciale subsidieregelingen

Provincies vinden steeds meer hun rol om gemeenten bij te staan bij het verbeteren van binnensteden, dorpen en (perifere) winkelgebieden door het bieden van kennis en middelen. DNWS heeft een overzicht gemaakt van de beschikbare subsidieregelingen per provincie.

Week van de RIE

De week van de RIE staat weer voor de deur. Van 20 juni t/m 24 juni 2022 wordt er extra aandacht besteed aan het belang van een goedgekeurde Risico Inventarisatie en Evaluatie.

Fotoreportage congres ‘Welkom in de nieuwe binnenstad’

Wij zijn nog aan het nagenieten van het congres ‘Welkom in de nieuwe binnenstad’ op 14 april jongstleden. Bekijk de fotoreportage om terug te kijken op deze geslaagde dag.