Stappenplan loyaliteitsprogramma voor winkelgebieden

Bezoekers die langer blijven en meer besteden. Natuurlijk wil je als winkelgebied de binding met je klanten vergroten. Een loyaliteitsprogramma kan daarbij helpen, maar bij het opzetten van een gezamenlijk programma komt veel kijken. In de publicatie Stappenplan loyaliteitsprogramma voor winkelgebieden – opgesteld door DNWS en de Retailagenda – worden de belangrijkste fases, acties en aandachtspunten beschreven om van het loyaliteitsprogramma een gezamenlijk succes te maken. Download hieronder het ‘Stappenplan Loyaliteitsprogramma voor winkelgebieden’.

Delen:

Bekijk ook

Thema ‘Talent & Impact’ centraal tijdens Nationaal Congres Citymarketing 2024

Op donderdag 6 juni vond in Tilburg het Nationaal Congres Citymarketing plaats. Het thema: uitdagingen omtrent Talent & Impact. Het vinden en binden van talent is een cruciale zaak voor elke stad en regio. Hoe binden steden talent? Accountmanager Marleen Strien deelt haar inzichten van deze dag.

Dit was het congres ‘Groningen: stad in beweging’

Op 30 en 31 mei vond ons tweedaags congres 'Groningen: stad in beweging' plaats. We kijken met trots terug op een geslaagd congres, waarbij binnensteden uit heel Nederland aanwezig waren. Hier lees je alles nog eens rustig na of bleef je het congres opnieuw met het fotoverslag.

Sla je slag met het Koopstromenonderzoek

Eind februari kwam het Koopstromenonderzoek Oost Nederland uit. Wij merken dat niet iedereen het Koopstromenonderzoek kent en er gebruik van maakt. Wat is het? En hoe kan je je slag hiermee slaan?