Stappenplan loyaliteitsprogramma voor winkelgebieden

Bezoekers die langer blijven en meer besteden. Natuurlijk wil je als winkelgebied de binding met je klanten vergroten. Een loyaliteitsprogramma kan daarbij helpen, maar bij het opzetten van een gezamenlijk programma komt veel kijken. In de publicatie Stappenplan loyaliteitsprogramma voor winkelgebieden – opgesteld door DNWS en de Retailagenda – worden de belangrijkste fases, acties en aandachtspunten beschreven om van het loyaliteitsprogramma een gezamenlijk succes te maken. Download hieronder het ‘Stappenplan Loyaliteitsprogramma voor winkelgebieden’.

Delen:

Bekijk ook

DNWS: de kracht van een netwerk 

DNWS speelt een belangrijke rol in het versterken van centrumgebieden. Denk bijvoorbeeld aan de netwerkactiviteiten, kennis en inzichten die DNWS bij elkaar brengt en deelt, praktische tips én het openstellen van een uitgebreid netwerk van experts. Enkele van onze deelnemers laten zien hoe dat in de praktijk werkt.

Nieuwjaarsbijeenkomst voor centrummanagers bij brancheorganisatie het Vakcentrum

Vrijdag 10 januari jl. vond een nieuwjaarsbijeenkomst voor centrummanagers plaats op kantoor bij brancheorganisatie Vakcentrum in Woerden. Aanwezig waren, onder anderen, centrummanagers, zelfstandig supermarktondernemer en Vakcentrumlid Giel Smit, medewerkers van DNWS en het Vakcentrum. Doel van de bijeenkomst was om centrummanagers kennis te laten maken met het Vakcentrum.

Praktijklessen uit de Impulsaanpak Winkelgebieden

De 100 miljoen euro uit de Impulsaanpak Winkelgebieden is toegekend aan 42 projecten in binnensteden. Maar wat komt er kijken bij de uitvoering? Mischa de Gier (DNWS-kennispartner BRDG Advies) deelt tijdens de Week van het Centrumgebied zijn ervaringen van onder andere Winschoten. Wat je nog meer kunt verwachten? Mischa geeft je alvast een tipje van de sluier.