DISCvision

DISCvision is in 2016 gestart onder leiding van André Doffer en Douwe Reitsma, die de jaren daarvoor bij verschillende organisaties een brede ervaring hebben opgebouwd met leefstijlonderzoek en doelgroep segmentatie.

De afgelopen decennia is er steeds meer belangstelling gekomen voor de manier waarop we inzicht in de verschillen tussen mensen kunnen krijgen. Met het DISC leefstijlenmodel heeft DISCvision een uniek model toegevoegd aan de doelgroep- en waarde gerichte modellen die op dit moment beschikbaar zijn.

DISCvison biedt inzicht in:  
  1. tekst volgt

Trots op…

Tekst volgt

Kennis van DISCvision

Artikel

Hoe je een winkelcentrum écht onderscheidend kunt positioneren? Met leefstijlen van de bezoekers

DISCvision helpt retailers, vastgoedpartijen, overheden en ondernemers(verenigingen) de aantrekkelijkheid van ‘hun’ centrum te vergroten. Hoe? Door inzicht te geven in de interesses en voorkeuren van mensen die het centrum bezoeken en / of in het verzorgingsgebied wonen.

Delen: