Bureau Buhrs nodigt jou uit

Seminar ‘Boost jouw winkelgebied met datagedreven marketing!’

Bureau Buhrs, gebiedsmarketing en communicatie, draagt al meer dan 15 jaar bij aan een succesvolle toekomst voor stad en land. Dat doen we door het positioneren, branden, profileren en programmeren van (winkel)gebieden en organisaties. We helpen bij het innemen van een unieke positie in de markt, aansluitend aanbod te creëren en dit breed bekend te maken bij de doelgroep(en).

Bureau Buhrs werkt voor én met zowel ondernemers als overheden. Daarbij staan we erom bekend dat we sterk zijn in strategisch advies alsook in de effectieve en creatieve uitvoering met de mooiste communicatiemiddelen, specifiek afgestemd op de doelgroep.

Kom naar het seminar ‘Boost jouw winkelgebied met datagedreven marketing’ op 2 november in Utrecht

Ben jij klaar om jouw winkelgebied naar nieuwe hoogten te tillen? Wil je de uitdagingen van online winkelen en leegstand succesvol aanpakken? En wil je weten wat de potentie van jouw verzorgingsgebied is? Dan hebben wij de oplossing voor jou! Kom naar onze gratis seminar: ‘Boost Jouw Winkelgebied‘, waarin we je meenemen in de wereld van datagedreven marketing. Ontdek hoe je in slechts zeven stappen op basis van de nieuwste technieken jouw winkelgebied nieuw leven inblaast én succes oogst.

Programma
Met de Bezoeker Booster hebben Bureau Buhrs, Perfect Place en Whooz de krachten gebundeld en een slimme en effectieve aanpak ontwikkeld om mensen weer naar jouw winkelgebied te trekken en aantrekkelijke winkelervaringen te bieden. Met de Bezoeker Booster leer je jouw bezoekers kennen, identificeer je kansrijke winkelprofielen en ontvang je zeven concrete acties om – samen met alle partijen in het winkelgebied – jouw specifieke doelgroep te bereiken. En natuurlijk monitoren we het effect van de uitgevoerde acties zodat je op tijd kan bijsturen naar een goede ROI.

In de seminar presenteren Leonie van der Laan, Anton Los en Jan Louwris het 7-stappenmodel voor datagedreven marketing. Met verschillende praktijkvoorbeelden, waaronder Roermond, laten we zien wat de waarde is van datagedreven marketing en hoe dit bijdraagt aan een gezamenlijke, effectieve aanpak. Gerlant Lettinga van INretail neemt je mee in de het belang van data en vertelt over het data platform Retail Insiders. Henk Gianotten verzorgt een interactief vraaggesprek tussen alle presentaties door.

Op een rij:

  • 14:00 – Inloop: Ontmoet andere retail enthousiastelingen en geniet van een welkomstdrankje.
  • 14:30 – Start Programma: Laat je inspireren door onze sprekers terwijl ze je meenemen in het Bezoeker Booster stappenplan en het belang van datagedreven marketing.
  • 16:30 – Borrel: Sluit de middag af met een gezellige borrel en de mogelijkheid om vragen te stellen aan onze experts.

Praktisch

  • Datum: Donderdag 2 november
  • Tijd: 14.00 – 16.30 uur
  • Locatie: Dot Slash, Europalaan 100 in Utrecht
  • Deelname is gratis maar bij ‘no-show’ of afzegging binnen twee weken voor het seminar wordt een bedrag van 150 euro in rekening gebracht.
  • De seminar is voor retailers, centrummanagement, gemeenten, vastgoedpartijen, marketingorganisaties en studenten. 

Aanmelden
Mis deze kans niet om jouw winkelgebied te transformeren met de kracht van datagedreven marketing. Reserveer nu jouw plek bij ons gratis seminar door je aan te melden via het aanmeldformulier op deze pagina.

Lees hier meer over DNWS-kennispartner Bureau Buhrs.

Delen: