FanWork Marketing

Wij zijn Druktemakers en zorgen voor meer passanten, zowel offline als online!

FanWork adviseert o.a. centrumgebieden met het effectief inzetten van hun marketingbudget. Op basis van onderzoek, ervaringen en expertise bepalen we samen de juiste marketingmix. Doel? Meer drukte! Drukte op de website, social media, in de winkelstraten en op de events.

FanWork is full service, we adviseren, bedenken en voeren uit. Alles wat een centrumgebied nodig heeft op het gebied van marketing kan FanWork leveren, succesvolle evenementen, sterke marketing-campagnes en digitale marketing.

We zijn No nonsense, creatief, effectief en strategisch. Laten we samen bouwen aan een opvallende, succesvolle marketingstrategie en doelstellingen verpulveren!

Doelgroepen

  • Centrummanagers
  • Biz-besturen
  • Marketingmanagers
  • Asset- of property-managers
  • Winkeliersverenigingen
  • Vastgoedeigenaren
  • Beheerders
  • Winkeliersverenigingen

Maak je niet druk, dat doen wij wel voor je.

Frank van der Steen

Relevantie voor centrumgebieden

  • Adviseren, begeleiden en uitvoeren van strategisch onderzoek
  • Begeleiden en schrijven van een strategisch marketingplan
  • Schrijven van een (digitale) marketingstrategie
  • Vernieuwen van huisstijl (rebranding)
  • Schrijven van jaarplannen
  • Uitvoeren van alle online en offline zaken uit het jaarplan, zoals social media, evenementen en campagnes.

Trots op…

In samenwerking met Strabo, Nieuw Geluk en een reclamebureau uit Amsterdam schreven we een vernieuwde marketingstrategie waar een winkelcentrum in Maastricht zich de komende jaren aan vast kan houden. We besloten ons heel specifiek op één doelgroep te richten en ervoor te zorgen dat het grootste gedeelte van het marketingbudget wordt besteed om die bezoeker binnen te halen. De cijfers zijn verbluffend, al in de eerste maand bereikte we duizenden Vlaamse consumenten en wisten we honderden van hen onderdeel te maken van de online community.

Kennis van FanWork

Artikel

De tijd van ‘ouderwetse’ winkelcentrumpromotie is voorbij

Het winkelcentrum wordt weer het hart van het hele gebied en de winkelier wordt de verbindende factor. Dat is wat ons te wachten staat in de komende periode. Frank van kennispartner FanWork Druktemakers neemt ons mee.

Delen: